El nombre total de pacients positius per coronavirus ingressats als centres de la Corporació és de 32 persones, 7 més que el dimecres 15 de juny. Actualment hi ha 17 pacients ingressats a l’Hospital de Calella i 15 a l’Hospital de Blanes.
Tenint en compte l’últim recompte (23/06) a l’Hospital de Calella s’han registrat 21 nous casos i 16 altes, 1 dels quals és un pacient que ja ha negativitzat, però continua ingressat al centre. S’ha comptabilitzat 1 defunció.
A l’Hospital de Blanes, respecte a l’últim recompte (23/06), s’han comptabilitzat 16 ingressos i 13 altes, 5 dels quals són pacients que ja han negativitzat, però continuen ingressats al centre, i 3 més que han estat traslladats a un altre centre sanitari.
Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 339 punts i l’RT és de 1,29. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 635 punts i l’RT és del 1,30. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 379 punts i l’RT és de 1,24.
Tenint en compte tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 35 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.