El nombre total de pacients positius per coronavirus ingressats als centres de la Corporació és d’10 persones a l’Hospital de Calella, 11 al sociosanitari de Calella i 12 a l’Hospital de Blanes.
Tenint en compte l’últim recompte (26/11), a l’Hospital de Calella s’han registrat 5 ingressos, 4 altes, de les quals una és un trasllat al sociosanitari de Calella.
A l’Hospital de Blanes, respecte a l’últim recompte (26/11), s’han registrat 4 ingressos, 5 altes, de les quals dues són persones que ja s’han negativizat però continuen ingressades al centre.
A l’Hospital Sociosanitari de Calella respecte a l’últim recompte (26/11) s’han registrat 2 ingressos, un d’ells un trasllat d’un pacients amb necessitats sociosanitàries hospitalitzat en una de les plantes de medicina interna de Calella, 6 altes, quatre de les quals s’han negativitzat però continuen ingressades al centre, i 2 defuncions.
Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 255 punts i l’RT és del 0’88. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és ara de 184 punts i l’RT és del 0,88. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 225 punts i l’RT és del 0,78.
Tenint en compte tots els centres de la Corporació, el nombre de professionals positius i en aïllament per la Covid-19 és de 8 persones i n’hi ha 2 de confinades per contacte estret amb un positiu.
Cal no abaixar la guàrdia i minimitzar el risc de contagi reduint el contacte social i limitant-lo al grup bombolla, i fer l’activitat mínima indispensable fora de casa, a més de continuar aplicant les mesures d’higiene bàsiques: mascareta, rentat de mans freqüent i distància.