Un dels principals canvis ha estat comptar amb una única sala; tenir un espai comú amb el control d’infermeria a l’interior ha facilitat la tasca dels professionals perquè poden veure i controlar en tot moment els pacients que estan rebent tractament dins del servei. Abans de la reforma i el trasllat, els pacients estaven distribuïts en diferents boxes a la segona planta del centre hospitalari i el personal d’infermeria havia d’anar habitació per habitació per supervisar el tractament a cadascun d’ells.
D’altra banda, el fet d’estar en un mateix espai ha fet que s’hagin implantat altres iniciatives com posar música durant les sessions per fer l’espai més acollidor i aportar més benestar als pacients, ja que moltes vegades els tractaments que cal administrar-los són llargs i han d’estar algunes hores dins de la unitat.
També ha millorat molt l’accés al servei, ja que el fet que el recurs estigui situat a prop de la porta principal ha permès que l’entrada dels pacients sigui més ràpida i fàcil, sense haver d’agafar l’ascensor o pujar les escales per entrar a la zona d’hospitalització del centre.