Loading...
Buscar

NOTÍCIES

El programa “Especial Coronavirus”, que s’emet cada migdia a TVE des que va començar la pandèmia de la Covid-19, s’ha volgut fixar aquest dijous en la iniciativa que van engegar infermeres i auxiliars de les plantes d’hospitalització dels hospitals de la Corporació, Blanes i Calella, per humanitzar el tracte amb els pacients positius per coronavirus.

Cal destacar la importància que té per als hospitals comarcals que mitjans de comunicació d’àmbit nacional recullin aquestes accions. En aquest cas, una iniciatives innovadora i diferent que ha despertat el seu interès i el d’altres mitjans grans com són el Periódico o La Vanguardia en les seves edicions digitals.

Recordem que fa uns dies vam donar a conèixer aquesta iniciativa. Podeu recuperar la notícia que en vam treure a l’enllaç que trobareu a l’esquerra de les vostres pantalles. També podeu recuperar la peça de TVE que comença al minut 48.08 o les les noticies que han aparegut a lavanguardia.com i al periodico.com.

Accesibilidad
X